Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odpala i gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Odpala i gaśnie

    Panowie klops z powidłem. Sprzedano egzemplarz TSI został na stanie tylko TDI i nie wiem czy brać czy czekać prawie pół roku bo sierpień jest miesiące gdzie nic nie produkują a przez superba nowego strasznie długi czas oczekiwania jest. Myślałem nad golfem R w wersji variant ale cena przeraża...

  • #2
    Odpala i gaśnie

    Witam, moje auto to 2.0 AQY, i problem jest następujący, auto jak postoi to wystygnięcia silnika np. po nocy, i przy próbie odpalenia auto odpala za pierwszym zakręceniem, burknie ze 2 razy i gaśnie, tj nie mógł wejść na obroty i tak ze 3 razy i odpali jak gdyby nic, silnik od razu wchodzi na swoje obroty nie skaczą, jest wszystko ok. I można go od razu zgasić i już będzie dobrze odpalał. Tylko przez pierwsze kilka chwil jak doda mu się energicznie gazu, to jest zamulony, coś jak by za dużo paliwa, ale to tylko przez chwile. Auto jeździ normalnie ma moc, sprawdzałem vagiem temp na zimnym i wszystko OK, błędów brak, może wina przepustnicy, nie wiem jak vagiem można by było zdiagnozować np. przepustnicę

    Komentarz


    • #3
      Cześć, zapewne moja wypowiedź Ci nie pomoże, bo mam podobny problem ale jeszcze go nie rozwiazalem. Auto (1.8T AUM) gdy postoi dłuższy czas np. cala noc to przy odpalaniu za pierwszym razem zalapie na chwile ale obroty sa niskie trzesie buda i gasnie, gdy dodam gazu udaje mi sie go podtrzymac i wskakuje na wyzsze obroty (ssanie) i wtedy pracuje niekiedy telepiac lekko. Po rozgrzaniu jest wszystko ok. Podejrzewam, ze dostaje sie wilgoc do ukladu zaplonowego i moga to byc uszkodzone cewki zaplonowe, badz jakies przebicie jest na przewodach idacych do cewek... Na dniach mam zamiar wymienic cewki bo i tak mam kazda z innej budy i chce zajechac do elektryka zeby przejzal wiazke elektryczna. Moze ktos cos jeszcze podradzi w tej kwestii na co zwrocic uwage. Pozdrawiam.

      Komentarz


      • #4
        W Fabii miałem podobny problem, na zimnym silniku telepała, spadały obroty i gasła. Na ciepłym silniku nie było problemów. Wymiana świec załatwiła sprawę. Świece miały zaledwie 10 tys przelotu.

        Komentarz


        • #5
          Witam. Mam ten sam problem co Wy Panowie... Octavia 1.8 20V 125KM z LPG. I zadziwie Was poniewaz przewody wymienilem w lutym, swiece nie dawno i cewke tez nie dawno... A problem nadal wystepuje. Moze jest to problem z pompa paliwa? Ktos cos podpowie jeszcze?

          Komentarz


          • #6
            Jeżeli nie ma błędów na kompie to zapewne pompa paliwa się kończy, tzn nie trzyma paliwa w układzie i spływa ono do baku. Spróbujcie przy odpalaniu lekko dodać gazy i będziecie już wiedzieć co i jak

            филип
            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

            Komentarz


            • #7
              i jak powinno auto zareagowac po dodaniu gazu gdyby byla pompa na wykonczeniu? Albo jakby byla sprawna pompa?

              Komentarz


              • #8
                Ja u siebie podmieniałem pompę i efekt ten sam, kable, cewka świece na pewno są dobre u mnie. Ja podejrzewam że to jakiś czujnik przekłamuje, ponieważ jak był 30C na zewnątrz to potrafił i za 1 razem zapalić, ale to na pewno nie zasługa tego że gdzieś odparowała wilgoć. na vagu pokazuje mi dobrze temp. no i u mnie zaraz po odpaleniu gaśnie i przy gazowanie nic nie daje, dosłownie ze 2 zachłyśnięcia ma, elektryka to najgorsza rzecz w zdiagnozowaniu

                Komentarz


                • #9
                  Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra paliwa.
                  Może się uszkodził lub jest po prostu do wymiany.

                  Komentarz


                  • #10
                    mam to samo.
                    kupiłem swoją octavia nie dawno więc przeszła duży przegląd wymiana świec kabli wszystkie filtry itp. i nadal rano odpali na sekundę i gaśnie później już wszystko oki tylko że u mnie wywala błąd sondy tylko nie pamiętam pierwszej czy drugiej.

                    Komentarz


                    • #11
                      Filtr paliwa tez wymienilem i problem nie zniknal.... Ale polepszylo sie jak zaczalem jezdzic na benzynie nie wlaczajac wgl gazu. Rano odpalala lepiej bez problemu praktycznie ale jak zaczalem na gazie jezdzic problem po dwoch dniach znowu sie pojawil. Znajomy elektromechanik polecil mi wyciagnac i przemyc przepustnice poniewaz moze nie miec dostatecznej ilosci powietrza aby wejsc na obroty. Dla mnie malo prawdopodne ale coz... Mycie jej nie zaszkodzi wiec w wolnej chwili ja wyjme i umyje w benzynie. Dam znac czy pomoglo.

                      [ Dodano: Pon 25 Sie, 14 21:48 ]
                      I jak? Ktoś znalazł rozwiazanie problemu? Bo ja zrobilem rozeznanie miedzy mechanikami i sie dowiedzialem ze moze to byc zbyt male cisnienie na tłoku. Ile moze byc w tym prawdy?

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam Panowie,
                        Tak jak wczesniej pisalem rowniez borykalem sie z problemem przerywania i gasniecia auta po dluzszym postoju do pelnego ostygniecia... Zmienilem cewki na nowe Bosch no i moze cos lekko sie poprawilo ale moze w 5%... W trakcie dochodzenia co to moze byc, zauwazylem ze auto na benzynie zaczelo jezdzic gorzej niz na gazie, tzn. przy gwaltownym przyspieszaniu przerywalo lekko, a gdy przelaczalem na gaz szlo rownomiernie. Zmienilem pompe paliwa i problem z rannym telepaniem i przygasaniem ustal takze warto sprawdzic pompe paliwa.

                        Komentarz


                        • #13
                          U mnie przyczyna okazalo sie zbyt slabe cisnienie na cylindrach.... Oleju nie pali wiec pewnie zawory i przymierzam sie do wymiany glowicy. Dam znac co i jak dalej

                          Komentarz


                          • #14
                            Polecam zainteresowaniem się pompą paliwa i przełożeniem z innego w celu sprawdzenia, u mnie pomogło, prawdopodobnie miała za niskie ciśnienie już, tylko potencjometr trzeba przełożyć. Moja pompa zastępcza była z golfa IV i na wskaźniku paliwa pokazywała o kreskę wyżej. Przełożenie potencjometru to sekund pięć roboty

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X